Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




vineri, 16 februarie 2018

Zmeura "Miracolul Orange"

În mod tradițional zmeura este roșu-roz, decieste de dorit să mâncați oameni care suferă de alergii alimentare. Mai ales pentru ei sunt derivate soiuri de fructe de padure preferate care nu au o culoare "periculoase". Acestea includ un fel de patch de zmeură "Orange miracol", pe care îl vom discuta în acest articol.




Zmeura "miracol portocaliu" - descriere
Această zmeură este un tufiș compactînălțime medie (până la 1,5 m). Lăstăriile lui sunt în poziție verticală, cu mult spini. În cazul în care o mulțime de fructe de padure cresc pe o tulpină, atunci ea poate tinde la pământ, prin urmare, este recomandat să lege tufișuri.
Fructe în acest soi, de obicei, începe înla mijlocul lunii august și continuă până la cele mai înghețate. Boabele au o formă conică și o culoare frumoasă galben-portocalie. În medie, greutatea lor lasă 5 grame, dar poate ajunge până la 7-10 g. Sunt foarte dense în structură, de aceea tolerează perfect transportul și nu se destramă dacă după maturare rămân agățate pe o ramură. Această zmeură este foarte suculentă și aromatică, deci poate fi atât mâncată, cât și pentru apusul de soare.

Zmeura "miracol portocaliu" - plantare și îngrijire

O caracteristică distinctivă a soiului "Miracolul portocaliu" este un randament ridicat, dar pentru aceasta este necesar să se asigure îngrășămintele cu grija corespunzătoare:
Înmulțirea răsadurilor acestui soi ar trebui efectuată însfârșitul primăverii. Pentru aceasta este necesar să alegeți un loc însorit cu pământ liber și fertil. Pământul din jurul puieților trebuie acoperit imediat. Înainte de înrădăcinare zmeura trebuie să fie udată în mod regulat, evitând supraaglomerarea solului.
Solul din jurul ruginei ar trebui să fie în mod regulat slăbit,dar nu adânc (până la 5 cm). Udarea trebuie să fie moderată, dar privată. În prima jumătate a verii se recomandă introducerea de îngrășăminte care conțin azot, iar în al doilea - îngrășăminte complexe.
După fructare, este necesar să tăiați complet toate ramurile, lăsând un mic pumn peste nivelul solului.