Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




luni, 5 martie 2012

De ce iubim barbatii?



Pentru ca ne strang in brate , oferindu-ne caldura si linistindu-ne.
Pentru ca par hotarati.
Pentru ca ne starnesc imaginatia.
Pentru ca le place sa asculte fleacuri debitate de femei.
Pentru ca ne asteapta cu atat mai mult interes cu cat ii lasam sa astepte.
Pentru ca ne ofera mici atentii .
Pentru ca ne fac sa ne simtim dorite si admirate.
Pentru ca ne fac sa ne dorim sa fim frumoase.
Pentru ca ne fac sa ii dorim.
Pentru ca ne asculta.
Pentru ca nu plang in fata noastra ( unele apreciaza viceversa , insa asta niciodata in cazul meu)
Pentru ca incearca sa fie stapani pe situatie.
Pentru ca ne apreciaza eforturile.
Pentru ca sunt indrazneti.
Pentru ca ne simtim protejate cu ei.
Pentru ca sunt imprevizibili.
Pentru ca emana forta.
Pentru ca ne aleg.
Pentru ca ne fac sa radem. (!!!)
Pentru ca nu e chiar usor sa-i cucerim.
Pentru ca ne fac sa ne simtim vii.
Pentru ca sunt alaturi de noi in intuneric.
Pentru ca ne tachineaza.
Pentru ca ne place sa fim seduse.
Pentru ca miros bine.
Pentru ca au un fel stangaci si dulce de a-si recunoaste greseala.
Pentru ca sunt inventivi.
Pentru ca ne motiveaza feminitatea.
Pentru ca ne suporta toanele.
Pentru ca dimineata e mai frumoasa langa ei.
Pentru ca sub masca de duri , sunt sensibili.
Pentru ca ne topim sub privirea lor.
Pentru ca ne completeaza.
Pentru ca ne plimba prin lume.
Pentru ca imediat ce gasesc ceva amuzant, vor sa ne arate si noua.
Pentru ca ne saruta tandru de noapte buna.
Pentru ca ne zambesc dimineata.
Pentru ca ne calmeaza.
Pentru ca ne ofera timpul lor.
Pentru ca ne alinta.
Pentru ca dupa un sarut devin blanzi ca niste mielusei.
Pentru ca simt cand e ceva in neregula.
Pentru ca observa detaliile.
Pentru ca le place viteza.
Pentru ca nu ne lasa sa ne plictisim.
Pentru ca nu am putea trai fara ei.
Pentru , pentru , pentru…