Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




luni, 12 februarie 2018

Cele 12 sfaturi ale Maicii Tereza cu care poti sa razbati in viata!

Este greu sa mergi pe un sablon in viata, mai ales ca fiecare se ghideaza dupa propriile experiente, anturaj si educatia pe care o are. Totusi, daca crezi ca ceva se intampla gresit in viata ta si vrei sa o iei de la capat ai in randurile de mai jos reteta perfecta pentru o viata buna si de succes.
1. Pastreaza-ti viata, corpul, casa, afacerea si banii in ordine. Curatenia si organizarea sunt esentiale pentru prosperitate si pace. Incepe prin a face o curatenie in sentimentele tale, decoperteaza tot ce este josnic: gelozia, minciuna, lacomia, etc.
2. Vorbeste putin, asculta mult si reactioneaza cu iubire – dragoste pentru principiile tale, dragoste pentru Dumnezeu si dragoste pentru viata.
3. Fii autentic, dar, de asemenea inspira-te de la oamenii cu biografii de succes.
4. Creaza-ti misiunea ta in viata, astfel incat, ca urmare a existentei tale sa faci cel putin trei lucruri pentru a schimba lumea in bine.
5. Iubeste profund ca si cum nu ai fi fost ranit niciodata. Dar nu lasa oamenii rai sa profite de tine. Invata sa recunoasti raul, nu te teme de el. Si niciodata nu alimenta raul si dezastrul in ceilalti. Stai in spate, trateaza-i cu rezerva si arata respect, daca este necesar, dar nu permite mediocritatea si josnicia unei persoane…, continua in a cauta calitatea. In special, invata cum sa identifici intentiile la o anumita persoana, indiferent de hotararile (pozitive sau negative) pe care le ia.
6. Intotdeauna fii recunoscator pentru viata ta in fiecare moment. Aceasta este cea mai profunda meditatie – multumeste pentru binecuvantarea primita. Multumeste pentru fiecare zi pentru fiecare aliment primit, pentru fiecare realizare, pentru oamenii care sunt in viata ta, pentrul corpul tau, totul, si pentru o alta zi bine traita la finalul zilei.
7. Fa acte de caritate, fii umil si de ajutor. Practica acte de caritate pentru altii – nu trebuie sa mergi in Etiopia sau Calcuta pentru a-i ajuta pe cei saraci. Ajuta cersetorul de pe strada ta, angajatii tai si tot ce este la indemana ta.
8. Doreste-ti mai mult si ia in serios tot ceea ce este al tau, le meriti. Ce este cu adevarat al tau va fi dat la momentul potrivit. Evita dorintele nevrotice pentru oameni sau lucruri care sunt deja compromise.
9. Socoteste de 10, 20 sau 100 de ori inainte de a reactiona. Asteapta 48 de ore pentru a rezolva o problema. Cele mai multe dintre probleme dispar in mod natural in termen de 48 de ore. In cazul in care persista, foloseste mintea ta pentru a aborda subiectul intr-un fel creativ si relaxat.
10. Mediteaza. Mediteaza mult. Ore. Roaga-te mult. Pentru bunastarea ta, fericirea poporului tau pentru cei care te iubesc si pentru pace in lume.
11. Pastreaza-te in legatura cu natura. Consuma produse naturale, trimite flori, fa cadou animale pentru a arata dragoste, ajuta sa creasca plante si ierburi in jurul tau.
12. Trateaza viata cu umor pozitiv.