Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




miercuri, 24 iunie 2015

Fiecare stea poarta in sufletul ei o poveste



Mi-e sufletul bucata de hartie, din care timpul rupe fasii mereu. Pe o pagina de viata ma ascund de lumea ce nu stie de ce curg azi lacrimi de fericire din versul meu. Fiecare stea poarta in sufletul ei o poveste. Privesc ades spre cer si ma gandesc la povestea vietii mele. Pe bolta sufletului meu norii plang lacrimi de fericire. In drumul spre ele, un inger cu suflet de om, mi-a asternut covor de vise curate. A avut puterea sa topeasca neaua din sufletul meu obosit si sa faca din viata mea un nou rasarit. S-a furisat pe poarta inimii mele un vis iar el l-a transformat in realitate, aratandu-mi  ca fiecare om este in sine o lume, un vis in care zace o istorie a lumii. Mi-a incoltit in suflet speranta ca o samanta iar visele mele au devenit realitate, in culori de curcubeu. In fiecare dimineata aprinde cu soare lumanarile sperantelor din sufletul meu. Mi-am impletit visele cu izvoarele noptilor iar flacara inimii lui mi-a devenit felinar catre un nou drum, drumul spre scoala. Cu sufletul insetat m-am asezat cuminte printre sufletele atat de tinere. Am prins clipa in pumni si am transformat-o in fluturi colorati. Sufletul meu plutea si era la fel de tanar ca si al colegilor mei. Parca si timpul se oprise in loc, respirand alaturi de noi amintiri. Intre ele se aflau  inscrise rosturile lumii. Cele mai minunate lucruri din lume ni se intampla atunci cand existand, intram in alta clipa. Mi-am auzit gandurile, mi-am auzit bataile inimii si falfaitul de aripi al sufletului si am inteles cine sunt, cine esti. Mana ta imi daruieste mangaieri si reazam pentru orice durere. Ador fiecare traire, caci superba e clipa unui zambet si lacrima de fericire ce pare ca vrea sa-mi atinga obrazul. Acest drum are o inima?  Daca iei o floare in mana si te uiti cu adevarat la ea, devine lumea ta pentru moment. Sufletul meu a prins din nou viata, devenind din nou copil. Iti multumesc inger drag!