Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




sâmbătă, 14 februarie 2015

De un aşa bărbat nu am nevoie!

Am stabilit de la început că te vreau fără mască. Nu am zis că vom fi noi doi, cinstiţi unul cu altul? Nu vreau să mai joc după regulile impuse de tine. Nu vreau să mai suport toate mojiciile tale. Nu vreau să mai fiu cu tine, deoarece mă faci să mă simt nesemnificativă. De un aşa bărbat nu am nevoie! Un bărbat care nu te caută şi nu îşi declară intenţiile şi dorinţele sale, este un bărbat care nu-şi doreşte o relaţie cu tine. De câte ori vine vorba de anagajamente, tu, un bărbat care doreşti doar sex şi
o-ntâlnire de o săptămână, două sau de 3 ori pe an?
Barbatul pe care l-am ales (ca doar eu am zis ,,DA” cand m-ai invitat să-ţi cunosc harta trupească) este mereu conectat la fizicul, anturajul, pasiunile şi proiectele sale şi deloc interesat de nevoile şi dorinţele mele, de cele mai multe ori modeste şi de bun-simt. Dar eu vreau mai mult! Nu mă mulţumesc cu firimiturile ce le primesc de la bărbatul prea ,,ocupat” ca să mă bage în seamă şi pe mine. Am greşit atunci când am intrat în această relaţie. Trebuia să-mi verific valorile cu mai multă atenţie. Merit mai mult! Cât de puţin mi-a păsat de mine, atunci când am spus ,,DA” - ofertei tale tentante, fără să mă gândesc de 100 de ori înainte...
Eu vreau o relaţie profundă, nu o relaţie de plăcere fără obligaţii. Se pupă dorinţa mea cu nevoia ta infantilă?
NU! Şi ştii de ce? Îţi spun eu: pentru că nu ai încredere în tine.
Nu mai am timp de jocuri de acest fel, nu mai suntem copii. Ba dimpotrivă ar trebui să ştim ce vrem şi să comunicăm mai bine, tocmai prin prisma lucrurilor trăite în toţi aceşti ani.
Am întâlnit până acum fericirea de foarte multe ori în existenţa mea, a fost în parfumuri, în flori, în albastrul cerului, în oamenii frumoşi pe care i-am cunoscut de-a lungul vietii, în vacanţe în prietenii legate, în strângeri de mână, în lacrimi şterse de pe obrazul unui om drag, în surprize primite, în felul în care îmi intrau picioarele în nisip la mare, în îmbrăţişările date dar şi primite şi în iubiri... Am fost adorată, am fost iubită şi încă mai sunt… Sunt o norocoasă ar spune unii la adresa mea… Însă drumul meu nu a fost întotdeauna unul drept şi fără obstacole. Am şi căzut, m-am adâncit în noroi, am ieşit, iar am căzut, m-am ridicat şi am luat-o de la capăt. Doar, că de fiecare dată cand am luat-o de la capăt, parcă nu eram eu aceeaşi, parcă tot timpul lăsăm ceva în urmă, o bucată din mine.
Timp de câţiva ani nu mi-am găsit liniştea, însă, în căutarea ei,
te-am întalnit pe tine...
Cum este oare posibil să caut o iubire nebună care să mă dea complet peste cap, să nu pot respira, să mă transforme pur şi simplu într-o femeie slabă? Eu, care fac faţă oricărui obstacol, eu cea puternică, eu cea arogantă, atunci când depăşeşte un moment dur din viaţă, la care puţini fac faţă... Eu cea care învaţă pe alţii cum ar trebui să se mobilizeze astfel încât să reziste durerii.
Simt ca îmi explodează inima în piept... Sărăcuţa de ea, nici nu a ştiut ce a lovit-o când ai intrat în viaţa mea ca un uragan… Credea că o astfel de iubire există doar în filme sau în cărţi.
Cu tine am simţit fulgere sfâşietoare care îmi străbăteau corpul, doar la o simplă privire, am simşit cum şi-au declarat război deschis inima şi mintea şi cum eu eram doar un pion menit să-l manevrezi după bunul plac. Dar, Doamne, cât de bine era!! Şi cât de mult îmi doream să nu se termine!…
Dacă nu erai lângă mine, simţeam că nu pot să respir….
Şi totuşi, cum este posibil să-mi dai şi în acelaşi timp să-mi iei totul? Erau zile când nu puteam să mă apăr în faţa ta...
Cum am putea noi să coexistăm fără să ne rănim într-un final unul pe celalat?
Eu, în loc accept invitaţia unui bărbat bun, alerg după unul ca tine - un Terminator psiho-afectiv...
Unui bărbat prea preocupat de ,,măreţia sa” îi este imposibil să renunţe la egolatrie, ca să te servească pe tine şi nevoile tale. Îmi voi scoate din cap această fantasmă şi mă voi iubi mai mult pe mine. Îţi aduci aminte când îmi spuneai să mă iubesc mai mult pe mine? De azi înainte aşa voi face!

Craiova - Mai 2013