Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




luni, 4 iulie 2011

Uleiul care te ajuta sa slabesti!



Uleiul care te ajuta sa slabesti! (P)Poate ca suna ciudat (de obicei ne ferim de ulei si de alte grasimi cand vrem sa slabim) dar chiar exista un ulei care distruge si elimina grasimea din organism. Si ma refer la uleiul esential de cartamina continut de planta cunoscuta sub numele de sofranel.
Sofranelul (carthamus tinctoris) este compus din 78% acizi grasi polisaturati, 11% acizi grasi nesaturati si 9% acizi grasi saturati, fiind cel mai bogat in acizi linoleici, dintre uleiurile esentiale si vegetale. Acidul gras linoleic actioneaza la nivelul metabolismului si al grasimilor, intrucat favorizeaza o alimentatie sanatoasa, intarind apararea imunitara a organismului.

Numeroase studii au dovedit ca uleiul de cartamina distruge si elimina din organism celulele grase nocive. Datorita acestei importante proprietati, uleiul de cartamina are o contributie insemnata in cadrul oricarui program de slabire.

Nu-i de mirare ca odata ce au fost cunoscute beneficiile extraordinare ale acestui agent activ, a fost creat pe baza lui, in cadrul unui laborator prestigios din Franta, un produs de slabire ce, nu numai ca distruge grasimea dar reduce si nivelul de cortizol cu pana la 13 la suta. Cortizolul, supranumit si “hormonul stresului” este principalul responsabil pentru acumularea si stocarea grasimii pe abdomen si pentru aspectul flasc si lipsit de fermitate al acestuia. Eficacitatea acestui produs a fost demonstrata prin studii stiintifice ce au relevat ca utilizatorii au pierdut in medie 20% din masa grasa in doar cateva saptamani de administrare.

Dar de ce este atat de eficient acest produs ? Fara a intra in detalii, se poate spune ca efectul sau se datoreaza faptului ca, datorita compozitiei sale, acesta actioneaza pe 4 nivele, pentru ca procesul de slabire sa fie mai rapid si mai profund: in primul rand scade numarul numarul celulelor grase, apoi blocheaza activitatea enzimei ce favorizeaza depozitarea acestor celule grase, accelereaza ritmul in care acestea sunt distruse si stimuleaza activitatea enzimei CPT (carnitina palmitoil transferaza), astfel ca grasimile sunt arse mai rapid si eliminate din organism. E ca si cum ai lua 4 capsule in loc de una!

Desi se recomanda o alimentatie sanatoasa pe parcursul administrarii produsului si activitate fizica moderata, nu este necesar sa tineti regim. Se ia cate o capsula de 3 ori pe zi, cu 15-30 de minute inainte de mesele principale si rezultatele nu vor intarzia sa apara. Nu-i de mirare ca, mai nou, a devenit produsul de slabire preferat al vedetelor de la Holywood.

In Romania, produsul poate fi comandat de aici: http://www.safraline.ro/aidymz6j2m6/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu