Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




luni, 4 iulie 2011

Iisus

Robert Powell


In ultimii10 ani sondajele arata ca peste 70% din populatia tarilor ortodoxe intra in post negru in Vinerea Mare…Majoritatea televizunilor s-a adaptat pe dorinta publicului si difuzeaza in Vinerea Mare , in timpul zilei, programe speciale…Seara, dupa apusul soarelui , se revine la program normal. Multi, dupa apusul soarelui , intrerup postul negru…

Cel mai rulat film in timpul zilelor din Vinerea Mare e “Isus din Nazareth” a lui Zeffirelli. Grecia, Macedonia, Rusia , Muntenegru sau Ucraina difuzeaza in mod constant de 7-8 ani programe adaptate in Vinerea Mare, …In 2002 canalul national din Grecia a difuzat un program de muzica populara in timpul zilei in Vinerea Mare. Pentru ca publicul tinta al muzicii populare e cu siguranta religios, deci in post in aceea zi, programul respectiv a strinit o adevarata furie de presa la vremea respectiva…

” Isus din Nazareth” a fost realizat de Zeffirelli la comanda lui Papa al 6-lea, cel care a exculpat poprul evreu de acuzatia legata de moartea lui Isus prin celebra declaratie “Nostra Aetate” din 1965…Filmul, o miniserie de televizune de 6 ore si 16 minute, a fost difuzat pentru prima data in Duminica Floriilor si apoi in Duminca Pastelui in 1977…Cel mai urmarit actor in fiecare an in aceasta zie Robert Powell…Paradoxal, pentru rolul lui Isus erau in probe doi actori, Pacino si Dustin Hoffman… Robert Powell s-a prezentat la casting fără prea mare entuziasm, iar după probe a fost distribuit în rolul lui Iuda। Într-una dintre zile, urmărind atent filmările, Zeffirelli s-a oprit pe ochii lui Robert, realizând că aceia ar putea fi ochii lui Iisus. Le-a cerut celor de la machiaj să îl aranjeze pe Robert aşa cum trebuia să arate Iisus în film. În momentul în care actorul a ieşit din cabina de machiaj, toată echipa de filmare a încremenit: Zeffirelli găsise omul perfect pentru a-l întruchipa pe Mântuitor. Se spune ca femeile de serviciu din platourile de filmare au cazut in genunchi vazindu-l pe actor machiat...

Priviti-l pe Powell atunci, in 1977 in film…


Si acum…la 67 de ani…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu