Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




marți, 12 iulie 2011

Mobilierul de gradina

Cine isi doreste sa achizitioneze in aceasta vara mobilier nou pentru gradina, acela va avea o decizie dificila, deoarece pe piata exista o gama larga si diversa de forme, materiale si stiluri. De asemenea avem de ales intre mobilierul – outdoor din lemn, metal sau alte materiale, modern, clasic sau traditional. Pentru ce mobila ne vom decide este in final doar o chestiune de gust si de buget.

Este foarte important sa fim atenti la calitate atunci cand cumparam aceste produse. Ne vom putea bucura de ele mai mult timp doar daca acestea sunt prelucrate foarte bine.

Mobilierul de gradina din otel simplu este foarte rezistent, dar totusi trebuie protejat impotriva capriciilor vremii cu ajutorul unui lac special. Cu aceasta problema nu se confrunta otelul inoxidabil. Acest mobilier este insa mai scump, iar in zilele toride de vara pot fi folosite doar daca asezam perne pe care sa ne putem aseza.

Foarte noi si cautate sunt piesele de mobilier din Wittex, care arata ca si ratanul. Totusi acesta este foarte rezistent la vremea de afara, stabil si din fibre de poliester. Mobila aceasta este foarte usoara si poate ramane afara intregul an, indiferent ca ploua sau ca este vant puternic.

Mobilierul de gradina din plastic este foarte usor, ieftin si usor de ingrijit. In schimb exista modele inovative si chiar extravagante pentru toate gusturile. Totusi trebuie sa avem grija din ce fel de plastic sunt fabricate piesele, deoarece putem avea surprize neplacute din cauza aceasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu