Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




joi, 14 iulie 2011

Masti facute in casa pentru inlaturarea cosurilor



Improspateaza-ti tenul, scapand de toate cosurile si petele rosii prin folosirea unor masti faciale simplu de realizat acasa, pe care ti le vom prezenta in acest articol.

Pentru a avea o piele imaculata s-ar putea sa ai nevoie de cateva tratamente speciale, mai ales ca porii sunt expusi celor mai mari inamici, iar cosurile nu sunt bine venite la nimeni. Foloseste efectele miraculoase ale acestor remedii homemade impotriva cosurilor ca sa te asigure ca ii vei cuceri pe toti cu tenul tau perfect.

Cosmeticele bazate pe chimicale nu pot avea efectul pe care il au ingredientele naturale asupra tenului. Cei care sunt familiarizati cu impactul dezagreabil al acneei asupra pielii noastre, stiu ca este obligatoriu sa combati aparitia a din ce in ce mai multor cosuri, deoarece aceasta problema se poate inrautati de la o zi la alta. Iti prezentam cateva masti faciale usor de realizat acasa care sa te ajute sa lupti impotriva incapatanatelor cosuri care te-ar putea priva de placerea de a avea o stare perfecta a pielii.

Remediile naturale sunt recomandate si de epidermologi, care te sfatuiesc sa incerci cosmeticele organice din care lipsesc ingredientele chimice si substantele daunatoare care se gasesc in diferite cosmetice, in special in cele pentru tratarea acneei. Cosurile iti pot da dureri de cap datorita infectarii si inflamarii lor precum si durerii, asociate cu aceasta neplacuta problema de piele. Foloseste aceste masti pentru a a face o favoare pe termen indelungat tenului tau.

Masca de fata cu prune

Datorita continutului mare de antioxidanti, prunele sunt perfecte pentru a fi incorporate intr-o masca de fata nutritiva. Pentru inceput, fierbe 6 prune intr-un vas de marime medie. Lasa prunele inmuiate sa se raceasca, apoi zdrobeste-le cu o furculita. In final, adauga o lingurita de ulei de migdale. Amestecul trebuie aplicat pe tenul perfect curatat si lasat timp de cel putin 10-15 minute. Apoi, spala-te cu apa calduta.

masca de fata


Masca de fata cu iaurt

Foloseste acest ingredient organic pentru a prepara o masca de fata minunata si calmanta. Foloseste un avocado copt si fa-l piure, apoi pune-l intr-un bol de marime medie. Adauga 4 lingurite de iaurt simplu si amesteca apoi ingredientele pentru a obtine masca dorita, care este usor de aplicat. Intinde-o pe zonele cu probleme sau pe toata fata, apoi las-o sa stea pentru timp de cel putin 25-30 minute. Acest timp trebuie respectat pentru a obtine beneficii maxime din aceasta masca. La final, spala-te cu apa calduta.

Masca de fata cu portocale si iaurt

Iaurtul poate fi utilizat pentru a curata porii precum si pentru a furniza pielii un tratament pentru cosuri, care sa o rasfete si sa o hraneasca. Tot ce trebuie sa faci este sa iei un bol de marime medie si sa amesteci o lingurita de iaurt simplu cu o lingurita de suc de portocale proaspat stors. Cand amestecul va avea textura dorita, vei putea sa o intinzi pe piele. Lasa masca de fata sa actioneze timp de 15-20 de minute si incheie tratamentul calmant prin spalarea fetei cu apa calduta.

masca de fata

Masca de fata cu lapte si nucsoara

Curata-ti pielea de cosuri si puncte negre aplicand aceasta masca de fata. Pentru a obtine efectul dorit amesteca o lingurita de nucsoara macinata si o lingurita de lapte intr-un bol de marime medie. Trebuie sa obtii o pasta, care sa poata fi usor aplicata pe fata. Tine masca pe fata pentru cel putin 30-40 de minute pentru a obtine rezultate rapide si vizibile. In final, clateste fata cu apa calduta.

Alege o masca de fata cu produse naturale si vei vedea schimbari evidente in aspectul tenului tau!

Sursa - www.Mayra.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu