Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




vineri, 24 iunie 2011

Sotia sau cealalta?


SOTIA ingrijeste de casa, de copii.
CEALALTA ingrijeste de tine.

SOTIA vorbeste de toate problemele casei.
CEALALTA vorbeste despre cat de mult ii lipsesti.

SOTIA doarme cu pijamaua.
CEALALTA se imbraca cu neglije.

SOTIA iti reclama lucrurile care lipsesc.
CEALALTA aranjeaza ca nimic sa nu-ti lipseasca.

SOTIA suna sa nu uiti sa treci pe la farmacie, la supermarket si sa iei
copii de la scoala.
CEALALTA te suna sa iti spuna cit de dor ii e de tine.

NU SCHIMBAM SOTIA CU CEALALTA ?

Nu, pentru ca CEALALTA, in cazul in care s-ar hotari sa traiasca cu tine, ocupa locul SOTIEI si apare nevoia de o CEALALTA.

Cum recunosti o CEALALTA ideala?

Nu trebuie sa fie foarte frumoasa pentru ca altfel, te expui riscului sa o imparti cu altul.

Trebuie sa fie dragastoasa si delicata. Nu are intentia sa se
casatoreasca si te-a ales pentru ca esti insurat.
Daca ar fi casatorita, s-ar imbunatati posibilitatile sa nu ai probleme
pentru ca nu te suna acasa sau nu te pune in situatii dificile.

Ea te suna la serviciu cu voce senzuala (pe care numai CEALALTA o are).

Sfat util: tine-le pe amandoua multumite.


Tine cont ca daca SOTIA, dintr-un anumit motiv nu-ti mai prezinta problemele obisnuite, CEALALTA nu mai are nici un sens.

Intotdeauna infidelitatea barbatului este capriciu pasager sau a unei dorinte de moment, ar ea nu afecteaza dragostea pentru nevasta.

Adulterul femeii demonstreaza ca sunt rupte legaturile afective pentru sot si stabilitatea caminului este iremediabil compromisa.

Pentru barbat, o relatie pasagera nu are importanta sentimentala, dar pentru femeie are.

Copiii pe care femeia i-ar avea din adulter, vor trebui sa ramana in grija sotului, ceea ce agraveaza IMORALITATEA. In schimb copiii sotului facuti impreuna cu amanta, nu vor cadea in grija sotiei. Cu alte cuvinte, adulterul femeii transfera sotului ingrijirea progeniturii altuia, ceea ce adulterul sotului nu ar fi adus aceasta consecinta. Pentru asta, societatea condamna adulterul femeii...

CONCLUZII - Barbatul nu este infidel. Are doar Capricii trecatoare. - EU completez si spun ca avem drepturi egale!


Georgeta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu