Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




duminică, 19 ianuarie 2020

Există momente în viaţă, când...


Nu 12 cm de toc te fac frumoasă, nu rujul roşu de pe buze te face senzuală, nu rochia scurtă te face sexy. Eşti într-adevăr frumoasă, sexy, senzuală când reuşeşti să-l faci sa te vrea, chiar dacă eşti în trening, adidaşi şi fără ruj.

Un om înţelept a spus odată că poţi avea orice în viaţă, dacă sacrifici toate celelalte lucruri pentru asta.
Consider că frumuseţea vine totuşi din interior.
Poţi să fii îmbrăcată superb şi să nu exprimi nimic. Totul ţine de caracter şi atitudine.

Există mai multe feluri în care iubeşti, dar indiferent de asta - iubirea o simţim cu toţii la fel de minunat.

La bucuria de a fi copil nu ar trebui să renunţăm niciodată!

Există momente în viaţă, când nici măcar timpul nu mai poate fi considerat o rezolvare. Asta pentru că sunt răni în suflet care sângerează şi vor sângera mereu, dar care nu te omoară.

Sunt câteva lucruri în viaţă cu adevărat frumoase. Cum ar fi - zâmbetul unei persoane complet străină, care de cele mai multe ori îţi face ziua mai frumoasă sau faptul că poţi să vezi, să simţi... să iubeşti.

Sunt lucruri frumoase, dar pe care mulţi dintre noi nu le observă sau nici măcar nu le consideră frumoase. Eu spun că aceşti oameni pierd esenţialul.

Dacă nu te iubeşte aşa cum îl iubeşti tu, atunci nu te merită! Şi dacă nu îl iubeşti aşa cum te iubeşte, nu îl meriţi.

Cu toţii credem în ceva. Toţi avem principiile şi concepţiile noastre. Şi aşa stupide sau lipsite de sens cum sunt ele, doare atunci când apare cineva care le tratează ca pe ceva lipsit de importanţă au sens.

Nimeni nu se schimbă, oricâţi ani ar fi să treacă; nu facem decât să devenim tot mai mult noi înşine. Poate mai buni!...

Nimic nu este mai scump decât ceea ce primeşti pe gratis.

Fii bun, dar fereşte-te să creadă lumea că poţi fi numai bun!

Ceea ce trebuie să ţinem minte mereu este că putem face tot ceea ce ne propunem. Putem să ne schimbăm mentalitatea, putem să o luăm de la capăt. TREBUIE să nu pierdem sensul posibilului, deoarece, în final, asta e tot ceea ce avem.

Sunt prea puţini oameni cei care te înţeleg cu adevărat. Restul, doar se prefac.

Ştiu că nu sunt plăcută de toată lumea, dar sincer, nici nu vreau asta. Pentru că e suficient să fiu plăcută de persoanele pe care le iubesc şi atunci mă simt fericită.

Fericirea este o statie pe drumul dintre prea putin si prea mult!