Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




sâmbătă, 14 februarie 2015

Uimitoarea terapie cu apa

- Bea zilnic 1,5 l de apă normală (5-6 pahare) şi eviţi tratamentele cu medicamente, injecţii, taxe la doctor, etc. Nu vei crede până nu te vei convinge încercând.

Lista bolilor ce pot fi tratate prin cura de apă
Hipertensiune arterială; Anemie; Reumatism; Obezitate; Artrită; Sinusită; Ameţeli; Tahicardie; Tuse; Leucemie; Astmă; Bronşită; Meningită; Pietre la rinichi; Dureri urogenitale; Hiperaciditate; Hemoragie oftalmică; Cancer mamal; Menstruaţie aciclică; Migrene; Laringită; Dizenterie; TBC; Diabet; Conjunctivită; Constipaţie; Cancer uterin; Gastroenterită; Paralizie generală şi multe alte boli...

Modul de aplicare a terapiei
În fiecare dimineaţă înainte de igiena corporală, bea 1,5 l de apă normală (5-6 pahare ).
Spălarea se poate face şi după aceea.

Important:
Când se bea cantitatea de 1,5 l de apă, cel puţin o ora înainte şi o oră după nu se va mânca nimic.
Apa se poate fierbe şi bea după racire ei. Este greu să se bea 1,5 l de apă, dar cu timpul poate deveni repede obişnuinţă. Exerciţiul se poate face după primele 4 pahare de apă însă în interval doar de 2 min. În prima oră trebuie urinat de 2-3 ori. Dar şi asta poate deveni obişnuinţă.
În urma cercetărilor şi a experienţei dobândite, s-a constatat că următoarele boli au putut fi învinse:
Constipaţie; Aciditate; Diabet; Cancer; Hipertensiune; TBC;

Perioadei de cură:
1 zi; 2 zile; 7 zile; 4 săptămâni; 4 săptămâni; 3 luni

NOTA:
Persoanele suferinde de artrită şi/sau reumatism să facă cura de trei ori pe zi cu o oră înaintea meselor timp de o săptămână.
După aceea de două ori pe zi, până la vindecare.
Modul de acţiune a curei

Aplicând strict cura, apa curăţă corpul omenesc. Asigură intestinul gros foarte efectiv cu sânge proaspăt, efect cunoscut în termeni medicali ca „hematopaises“.
Că mucoasele cutate ale colonului şi mucoasa intestinului subţire sunt activate prin această metodă, demonstrează teoria că sângele proaspăt este produs de către mucoase.
Colonul fiind curăţat, substanţele nutritive, ingerate de mai multe ori pe zi, sunt absorbite şi la nivelul mucoaselor ele sunt transformate în sânge proaspăt.
Sângele este important în vindecarea sechelelor şi refacerea sănătăţii, deaceea apa trebuie băută strict după tipicul descris.

NOTA:
Persoanele suferinde de artrită şi/sau reumatism să facă cura de trei ori pe zi cu o oră înaintea meselor timp de o săptămână. După aceea de două ori pe zi, până la vindecare.

Modul de acţiune a curei
Aplicând strict cura, apa curăţă corpul omenesc. Asigură intestinul gros foarte efectiv cu sânge proaspăt, efect cunoscut în termeni medicali ca „hematopaises“.
Că mucoasele cutate ale colonului şi mucoasa intestinului subţire sunt activate prin această metodă, demonstrează teoria că sângele proaspăt este produs de către mucoase.
Colonul fiind curăţat, substanţele nutritive, ingerate de mai multe ori pe zi, sunt absorbite şi la nivelul mucoaselor ele sunt transformate în sânge proaspăt.
Sângele este important în vindecarea sechelelor şi refacerea sănătăţii, deaceea apa trebuie băută strict după tipicul descris.

Viaţa e scurtă, luptă pentru ea!