Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




luni, 31 decembrie 2012

Vin Sărbătorile!

Am aşteptat cu bucurie iarna. Sunt în general o persoană care preferă căldura, dar iarna are frumuseţea ei de neînlocuit. Iarna fără zăpadă nu are nici un farmec şi sunt sigură că eşti de acord cu mine.
Sărbătorile de iarnă sunt minunate - luminiţe multicolore, brazi împodobiţi, colinde, petreceri şi reîntâlnirea cu cei dragi. Totuşi, tot mai mulţi oameni se plâng că nu mai simt spiritul Crăciunului. Pentru că, pe cât de frumoasă este aceasta perioadă a anului, pe atât este de stresantă. Ne dorim să avem sărbători perfecte, ne pregătim cu săptămâni înainte, investim energie, timp şi efort şi, în consecinţă, obosim atât de tare, încât ne este imposibil să mai simţim bucuria şi amalgamul de sentimente pozitive aferente sărbătorilor de iarnă. Însă, aceste pregătiri eu le fac cu drag, deoarece am pentru cine.
Abia aştept să vii! Iar în ziua de Crăciun, să desfacem darurile de sub pom, aduse de Moşul...
Mi-e dor de tine, de ochii tăi frumoşi, mi-e dor să te mâmgâi, să stăm de vorbă până noaptea târziu...
Niciodată vocile nu sunt atât de frumoase ca într-o seară de iarnă, atunci când apusul aproape că îţi ascunde trupul, iar cuvintele par a se naşte de nicăieri, cu o nuanţă de intimitate rar întâlnită în timpul zilei.
E prima iarnă pe care o vom petrece împreună. Ninsoarea iernii ne aşează în ghiozdanul sufletului un nou caiet, cu toate paginile albe, gata de a fi început odată cu noul an. Dacă nu ar fi iarna, primăvara nu ar fi atât de plăcută, dacă nu am trece din când în când prin perioade nefaste, nu am simţi gustul fericirii.
Chiar dacă afară este ger, în sufletul meu este cald, deoarece ştiu că şi inima ta bate pentru mine. În mijlocul iernilor îngheţate, am învăţat că există în mine o vară fără putinţă de învins.
Zilele trecute, în Craiova au fost -11°C. Iarna, fie te muşcă cu dinţii ei ascuţiţi, fie te biciuieşte cu coada ei aspră. Pentru cei ce nu păstrează amintiri fierbinţi, iarna este cu adevărat rece.
Au fost ani, când ningea ca-n basme. Atunci când zăpada se aşterne peste pământ, am impresia că păşesc peste nori.
De sfintele Sărbători, să deschidem uşa oaspeţilor dragi şi inima pentru speranţă, bucurie şi lumină. Să fim mai buni şi să privim înainte cu încredere, ştiind că dacă avem credinţă, drumul din faţa noastră va fi presărat cu împliniri.

Fie ca toate dorinţele să ţi se împlinească! Să ai parte de tot ce-ţi doreşti, să fii fericit alături de cea pe care-o iubeşti, să fii sănătos şi să fii iubit! Sărbători fericite! Geo