Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




duminică, 26 decembrie 2010



La mulţi ani, Nucu!

26 Decembrie 1973, prima zi când am simţit fericirea cu fiecare por al trupului meu. Este ziua când s-a născut Valeriu -Gheorghe NEDELCU - Nucu - cum îi spunem noi! Un copil care m-a iubit din clipa în care a prins viaţă înăuntrul meu. Parcă îl cunoşteam de-o viaţă, era exact cum mi l-am imaginat şi mi l-am dorit. Nu o să uit niciodată cadoul pe care mi l-a făcut D-zeu în a doua zi de Crăciu. Sunt fericită că Dumnezeu m-a ales pe mine să-i fiu mamă. Ştia că între noi este o legătură specială, deoarece şi Nucu este un copil special, cu un suflet mare şi bun, care mi-a fost alături în fiecare clipă a vieţii. Este un copil care mi-a ştiut întotdauna tristeţile, bucuriile, temerile, suferinţele, un copil care m-a iubit încă din pântece.
S-a născut în zi sfântă de Crăciun. Aceasta zi sfântă şi-a pus amprenta pe sufletul lui, îl caracterizează puterea de neimaginat de a lupta în viaţă, de a trece cu capul sus peste fiecare greutate şi răutate a oamenilor.
Când tatăl lor ne-a părăsit, ducându-se la Domnul, el, împreună cu Eugen - fratele lui - au fost stâlpii casei mele. Nu aş putea să-mi imaginez cum ar fi fost să nu-i am în această perioadă, în războiul dintre bucurii şi necazuri. Chiar dacă suferinţele provocate de pierderea tatălui lor au lăsat răni adânci în sufletelul meu, ei au fost alături de mine, asigurându-se că lacrimile mi s-au oprit, ochii şi sufletul mi s-a înseninat. Îmi spuneau întotdeuna că ne avem unul pe altul. Şi aşa a fost. Eram speriată, epuizată, fricoasă şi de umbra mea, iar ei mi-au fost mereu alături. Până mi-a trecut teama, ei m-au dus la serviciu, ei veneau să mă ia acasă.
   
În fiecare zi de 26 Decembrie mă simt atât de fericită şi mândră că am aşa fiu, mă simt în siguranţă alături de el, simt că grija zilei de mâine, de poimâine, a celei de peste 20 de ani nu va exista, deoarece ştiu că atunci când îmi va fi greu, Nucu va fi alături de mine mereu. Nu este un copil dependent de mama sa. Încă de mic copil a început să se descurce singur. De atunci este mâna mea dreaptă, ochii mei şi gândim la fel, simţim la fel, de aceea cred că D-zeu mi l-a trimis. Am avut întotdeuna încredere în el şi nu m-a dezamăgit nici măcar o dată în 37 ani. Da. Anul acesta a împlinit 37 ani, are o familie închegată şi un băieţel minunat.
  
Doamne, nu o să găsesc niciodată cuvintele potrivite să-l descriu pe Nucu meu, cu sufletul lui minunat! Şi nu sunt subiectivă, toţi cei care-l cunosc îmi spun că este un băiat deosebit. Spunea cineva că educaţia fiilor mei este meritul meu. Nu este adevarat, Nucu s-a autoeducat, singur a învăţat să deosebească binele de rău, să nu urască, spunând că viaţa este prea frumoasă ca să o trăim în tristeţe şi ură. El m-a învăţat să iert şi să nu privesc în urmă. Mă roagă mereu să uit toate zilele negre din viaţa mea.
   Dumnezeu mi-a ştiut întotdauna tristeţile, bucuriile, temerile sau suferinţele. El m-a ridicat de câte ori am fost la pământ, mi-a mângâiat sufletul şi mi-a oprit lacrimile de fiecare dată când îmi murea orice speranţă, mi-a redat viaţa când am zăcut la pat o săptămână. Trebuia să trăiesc! Ştia că am pentru ce trăi.
Sunt mamă şi menirea mea este să-mi protejez copiii şi să-i fac fericiţi, să le ofer toată dragostea necondiţionat şi să le fiu alături în fiecare clipă a vieţii lor. Iar Dumnezeu ne zâmbeşte în fiecare zi şi ne asigură că va fi lângă noi mereu, făcându-ne să ne bucurăm de fiecare clipă a vieţii.
    Nucu, în această zi sfantă, îţi doresc să rămâi neschimbat, să nu te părăsească niciodată fericirea, să primeşti de la viaţă tot ce e mai frumos, să-ţi ofere D-zeu numai bucurii, ţie şi celor dragi ţie, să-ţi iubeşti fratele şi să vă ajutaţi unul pe altul, în aşa fel încât duşmanii să nu vă poată înfrânge, să nu uiţi niciodată să fii OM, să-ţi clădeşti viitorul astfel încât, privind în urmă, să fii mândru de ce ai realizat şi să ierţi! Doar aşa vei fi mulţumit de tine şi vei trece prin viaţă cu fruntea sus.
    Îţi mulţumesc că exişti atât de frumos, pentru că m-ai ales să-ţi fiu mamă! Îţi mulţumesc pentru fiecare ,,Te iubesc, mamă!” Îţi mulţumesc pentru grija faţă de familie şi ceilalţi care au nevoie de o mână întinsă. Niciodată nu voi şti să-ţi arăt imensa mea dragoste, dar îţi promit că, oriunde mă voi afla, nu voi înceta o clipă să-ţi ocrotesc paşii, iar atunci cand eu nu voi mai fi, Dumnezeu care mi te-a dăruit şi pe care îl iubeşti atât de mult şi ale cărui învăţături le urmezi, îţi va fi alături veşnic, îţi va împlini dorinţele şi îţi va alina sufletul minunat pe care Dumnezeu ţi l-a dăruit.
   La mulţi ani, fiul meu drag! Cuvintele nu vor fi nicodată suficiente pentru ami exprima dragostea ce ţi-o port şi recunoştinţa pentru tot ce mi-ai oferit! Dumnezeu să-ţi călăuzească paşii în viaţă, iar visele să ţi se împlinească! Domnul să-ţi aline neputinţele şi să te ferească de răutatea oamenilor. Te iubesc, Nucu, fiul meu drag!





Să-ţi trăiască soţia Dani şi fiul tău frumos - Andrei, să fiţi sănătoşi şi să vă bucutaţi de fiul vostru! Să trăiţi şi să vă creşteţi nepoţii, bucurându-vă de ei.
LA MULTI ANI! Mami.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu