Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




vineri, 1 iulie 2011

OMUL NU PRIMESTE DECÂT CEEA CE DA



JOCUL VIEŢII ESTE UN JOC AL BUMERANGULUI. Ceea ce un om crede (şi manifestă prin actele sale, cuvintele sale) se va maifestă mai devreme sau mai târziu cu o precizie uimitoare. Iată LEGEA KARMEI (karma înseamnă în limba sanscrita: 'întoarcerea', cu sensul de bumerang, răsplată, reacţiune).

,,TOT CEEA CE OMUL SEAMĂNĂ, VA CULEGE”. Una dintre prietenele mele mi-a povestit ceea ce urmează, întâmplare care ilustrează această lege: 'Mătuşa mea m-a ajutat să mă debarasez de karma mea; căci orice vei spune, cineva ţi-o va repeta. Sunt adeseori iritabilă când mă întorc acasă şi, într-o zi, i-am spus mătuşii mele, care îmi vorbea în timpul cinei: 'Ajunge cât ai vorbit, vreau să mănînc în linişte!'. A doua zi, dejunam cu o doamnă careia doream să-i fac o impresie bună. Vorbeam cu pasiune, cînd ea îmi spuse: 'Ajunge cât ai vorbit, vreau să mănînc în linişte!' Prietena mea a ajuns la un grad înalt de conştiinţa, prin urmare Karma să actionează mai prompt decât pentru o persoană care s-ar afla doar în planul mental.

CU CÂT ŞTIM MAI MULT, CU ATÂT AVEM O RĂSPUNDERE MAI MARE!!! Deci cel care cunoaşte Legea Spirituală şi nu o pune în practică, suferă în mod teribil consecinţele! 'Teama de Dumnezeu (de Legea cauză-efect, acţiune-reacţiune) este începutul înţelepciunii.' Dacă noi înţelegem că cuvântul 'DUMNEZEU' ÎNSEAMNĂ 'LEGE DIVINA', multe pasaje din Biblie ni se vor clarifica. 'Răzbunarea este a Mea, şi a Mea e răsplata!', spune Dumnezeu (Legea). Dar să fie clar că Legea este cea care se răzbună, şi nu Dumnezeu! Dumnezeu îl vede pe om perfect 'creat dupa imaginea Sa' şi dotat cu 'puterea stăpânirii de sine'. Iată ideea perfectă despre om, cum este înregistrată în Înţelegerea Divina, aşteptând ca omul s-o recunoască, căci el nu poate fi decât aşa cum se vede el însuşi şi nu poate deveni altceva decât ceea ce se vede el însuşi că devine. Noi vedem mai întâi succesul sau eşecul, bucuria sau durerea înainte de a apărea că scene create de imaginaţia noastră. Noi am observat aceasta la mama care îşi imaginează boala copilului ei, la soţia care 'vede' reuşita soţului său. Iisus Hristos a spus: 'Veţi cunoaşte Adevărul şi Adevărul va va elibera' Astfel noi constatăm că

LIBERTATEA (care ne salvează din condiţiile nefericite) PROVINE DIN CUNOAŞTERE, respectiv DIN CUNOAŞTEREA LEGILOR SPIRITUALE. Ascultarea precede comanda şi LEGEA DIVINĂ ASCULTĂ DE CEL CARE O RESPECTĂ. Legea electricităţii trebuie să fie cunoscută înainte de a servi omului. Dacă este folosita cu ignoranţă, ea devine inamicul lui mortal. La fel şi cu Legea spirituală! O doamnă cu o voinţă puternică, dorea să posede o casă aparţinând unor cunoştinţe şi deseori îşi construia imagini mentale în care se vedea locuind în această casă. Dupa câtva timp, proprietarul muri şi ea intra în posesia acelei case. Câţiva ani mai târziu, învăţând să cunoască Legea spirituală, ea mă întrebă: 'Crezi că am contribuit la moartea acelui om?' 'Da', i-am răspuns. 'Dorinţa ta era atât de puternică, încât a măturat totul; dar ai platit datoria Karmica. Soţul tau, pe care îl iubeai atât de tandru, a murit la scurt timp dupa aceea, şi această casă a fost pentru ţine 'un cal troian'. Totuşi, nici primul propietar al acestei case, nici soţul ei n-ar fi putut să fie afectati de gândurile acestei persoane, dacă ar fi fost ancoraţi în Adevăr, dar ei erau amândoi sub incidenta legii Karmice (fiind ignoranţi). Această doamnă, care dorea atât de mult acea casă, ar fi trebuit să spună: 'Spirit Infinit, dă-mi casa care mi se cuvine, tot atât de minunată că aceasta, şi care este a mea prin drept Divin!' Alegerea Divina i-ar fi dat satisfactie perfectă şi ar fi adus fiecăruia binele lui. Modelul Divin este singurul cu care se poate lucra pe deplin sigur. Dorinţa este o forţă formidabila, dar trebuie că ea să fie canalizata în mod convenabil, în caz contrar instalandu-se haosul.

OMUL NU TREBUIE SĂ CEARĂ NICIODATĂ ALTCEVA DECÂT CEEA CE ÎI APARŢINE PRIN DREPT DIVIN!!! Dar să revenim la exemplul nostru: dacă doamna respectiva ar fi repetat mental: 'Dacă această casă pe care o doresc este a mea, eu nu pot s-o pierd; dar dacă nu-mi aparţine, da-mi, Doamne, echivalentul ei!', proprietarul ar fi luat poate hotararea să se mute, deci în mod armonios (dacă acea casă era pentru ea alegerea Divina) casa i-ar fi revenit sau ar fi primit o altă casă, echivalentul celei dorite. Deci, ATENŢIE : orice lucru căruia îi forţăm manifestarea prin voinţa personală este întotdeauna 'rău primit', prin urmare sortit insuccesului. Omul a primit acest ordin precis: 'facă-Se Voia Mea, şi nu a ta !', şi, lucru curios, el obţine întotdeauna exact ce-şi doreşte când renunţă la voinţa să personală, permitând astfel Spiritului Infinit să acţioneze prin intermediul lui. 'Stai liniştit şi asteapta cu încredere Eliberarea de la Dumnezeu' (Legea). Altă dată, o doamnă a venit să mă vadă, într-o mare neliniste. Era plină de temeri, căci fiica să decisese să facă o călătorie foarte hazardată. Ea îmi spuse că a folosit toate argumentele posibile, a enumerat pericolele care erau de înfruntat, şi, în sfârşit, a interzis această călătorie. Dar fiica ei se încăpăţâna şi dorea să plece. Eu i-am spus acestei mame: 'Vă impuneţi voinţa personală fiicei şi nu aveţi acest drept; în plus, teama nu face decât să atragă această călătorie, deoarece omul îşi atrage tocmai ceea ce îi provoaca frica.' Şi am adăugat: 'relaxaţi-vă, retrageţi fixaţia mentală, apoi încredinţaţi toate acestea Iubirii Infinite şi Înţelepciunii, afirmând fraza Dacă această călătorie este înscrisă în Planul Divin, eu o binecuvântez şi nu mai rezist, dar dacă nu este Divin condusă, eu mulţumesc pentru că ea să fie chiar de acum inexistentă !'. Dupa câteva zile, fiica ei o anunţă: 'Mama, eu am renunţat la călătoria mea', şi situaţia se întoarse în neantul ei originar. Să învete 'să stea liniştit', aceasta pare cel mai greu pentru om. Voi reveni asupra acestei legi în capitolul despre nerezistenţa. Am să va dau un alt exemplu despre cum RECOLTAM CEEA CE SEMANAM. Cineva a venit să-mi spună că a primit de la bancă o bancnotă falsă. Era foarte necajită. 'Niciodată, se plângea ea, banca nu-şi va recunoaşte eroarea !' Eu i-am răspuns: 'Să analizăm situaţia şi să căutăm ceea ce v-a atras această bancnotă.' Ea s-a gândit o clipă, apoi a exclamat: 'Ştiu, am trimis o moneda falsă unui prieten, pentru a-i face o farsă.' Astfel, prin Lege, i s- a trimis şi ei o bancnotă falsă, căci

LEGEA CAUZĂ-EFECT NU ŞTIE DE GLUMA. Eu i-am spus atunci: 'Vom face apel la LEGEA IERTĂRII şi vom neutraliza această situaţie.' Creştinismul este fondat pe LEGEA IERTĂRII. HRISTOS este Cel Ce ne-a salvat de blestemul Legii Karmice. HRISTOS din fiecare dintre noi este Renaşterea şi SALVAREA în orice situaţie discordantă. De aceea, eu am spus: 'Spirit Infinit, noi facem apel la LEGEA IERTĂRII şi mulţumim pentru că doamna cu bancnota să fie sub Har Ceresc şi nu sub lovitura Legii Karmei, şi deci să nu piardă aceşti bani care-i aparţin prin drept Divin!' 'Acum, am continuat eu, mergeti la bancă şi spuneti, fără teamă, că bancnota vi s-a dat din greseală.' M-a ascultat şi, spre surprinderea ei, i s-au cerut scuze şi i s-a schimbat bancnota cu multa curtoazie. Aşadar,

CUNOAŞTEREA LEGII SPIRITUALE îi DĂ OMULUI PUTEREA SĂ-ŞI ŞTEARGĂ GREŞELILE. Omul nu poate forţa ambianta exterioara să fie ceea ce nu este el însuşi! Dacă doreşte bogăţii, el trebuie mai întâi să-şi conştientizeze propria bogăţie interioară. Astfel, o doamnă veni să-mi ceară un tratament pentru prosperitate. Ea se interesă foarte puţin de starea ei interioara, care era în mare dezordine. Eu i-am spus: 'DACĂ VREI SĂ FII BOGATĂ, TREBUIE SĂ FII ORDONATĂ! TOŢI CEI CARE POSEDĂ MARI AVERI SUNT ORDONAŢI în interior şi în plan exterior; ORDINEA ESTE prima LEGE CEREASCA.' Apoi am adăugat: 'Cat timp nu va fi ordine la tine acasă, bogăţia te va ocoli.' Imediat, ea începu să-şi aranjeze prin casă, mutând mobilele, făcând ordine în sertare, curătând covoarele, şi peste puţin timp realiza o importantă demonstraţie pecuniara, sub forma unui dar, pe care i-l făcu o rudă. Ea însăşi s-a transformat, şi acum îşi conduce singură afacerile, îşi supraveghează tot ceea ce o înconjoară, asteptând în fiecare clipă PROSPERITATEA, ştiind că

DUMNEZEU ESTE IZVORUL CEL MAI SIGUR. Mulţi ignoră că a da înseamnă a face un plasament şi că a tezauriza, a economisi înexces, duce inevitabil la pierderi! 'Cel care dă fără constrângere, va deveni mai bogat, iar cel care economiseste prea mult, va săraci!' Iată povestea unui domn, care dorea să cumpere un palton îmblănit. El merse cu soţia în mai multe magazine, fără să găsească ceea ce caută. Toate paltoanele care i se arătau i se păreau de calitate inferioară. în sfârşit, i se arată unul care costa l.000 $, dar directorul magazinului consimti să i-l vanda doar cu 500 $, dat fiind că era sfârşit de sezon. El mai avea 700 $. Raţiunea îl sfatuia: 'Nu-ţi poţi permite să-ţi cumperi un palton aşa de scump!', dar cum acest bărbat era foarte intuitiv, el nu raţiona niciodată. Intorcîndu-se spre soţia să, el îi spuse: 'Dacă voi cumpara acest palton, voi face apoi mari afaceri!' Ea a fost de acord, dar fără entuziasm. Dupa aproximativ o luna, el primi un cec de 10.000$. Paltonul îi dăduse o asemenea conştiinţa a prosperităţii, încât el şi-a atras-o într-adevăr! Cumpararea acelui palton a însemnat un plasament care i-a atras venituri mai mari! Dacă omul nu-şi asculta intuiţiile care-l împing să cheltuiasca sau să dăruiasca, aceeaşi suma îi va scapa fără profit sau într-un mod nefericit! O doamnă mi-a povestit că în Ziua faptelor de bine (zi de sărbatoare în SUA; în ultima joi din noiembrie, întreaga America mulţumeşte pentru binefacerile primite şi comemorează faptele bune ale Parintilor Pilgrim, primii americani. Această sărbatoare este prilejul unei petreceri fericite în familie) ea şi-a anunţat familia că nu va da traditionala cină. Avea banii necesari, dar decisese să-i economiseasca. Urmarea fireasca: câteva zile mai târziu, un hot patrunse în locuinta ei şi fură din birou exact suma prevazută pentru cină. Legea Spirituală a prosperităţii susţine întotdeauna pe cel care cheltuieşte fără teamă, dar cu înţelepciune. De exemplu, una dintre elevele mele făcea cumpărături însoţită de nepotul ei. Copilul cerea o jucarie, dar mătuşa, îi răspunse că nu are bani să i-o cumpere. Deodata, ea îşi dădu seama că ceda ideii de sărăcie, în loc să se lase în seama lui Dumnezeu, providenta sa! Ea cumpară jucaria şi, întorcân-du-se acasă, ea găsi pe strada exact suma plătită pentru jucarie.

RESURSELE NOASTRE SUNT INEPUIZABILE ŞI INFAILIBILE, ATUNCI CÂND ÎNCREDEREA NOASTRĂ ESTE ABSOLUTĂ!!! Dar încrederea şi credinţă trebuie să preceadă demonstraţia. 'Facă-Se Voia Ta!' 'Credinţa este esenţa lucrurilor pe care le sperăm, evidenţa lucrurilor pe care nu le vedem' - deoarece credinţa menţine viziunea stabilă, imaginile adverse se risipesc şi 'la timpul potrivit, vom recolta, dacă nu ne îndoim.' Iisus Hristos a adus vestea cea bună (Evanghelia) care ne învăţă că există

O LEGE MAI PUTERNICA DECÂT KARMA. ESTE LEGEA HARULUI CERESC, A GRAŢIEI DIVINE, A IERTĂRII. Doar ACEASTĂ LEGE îl ELIBEREAZĂ PE OM de legea cauză-efect - legea consecintelor! 'Prin Har Ceresc, şi nu prin legea karmei ne vom mântui!' Ni se spune că vom recolta ceea ce am semanat; dar darurile lui Dumnezeu se revarsă neîncetat asupra noastră. 'Tot ceea ce poseda Imparaţia, îi aparţine OMului.' Această stare de beatitudine continuă îl asteaptă pe acel OM care a depăşit întelegerea şi gândirea muritorului de rând. Tribulaţiile există în întelegerea omului obisnuit, dar Iisus Hristos a spus: 'Fiti curajoşi, Eu am învins lumea (lumescul)!' Gândirea materialista/carnala/lumeasca este a ignoranţei, adică a păcatului, a bolii şi a morţii. Iisus a înteles irealitatea lor absolută şi a afirmat că boala şi durerea vor trece; şi chiar şi moartea, ultimul inamic, va fi învins! Astazi, din punct de vedere ştiinţific, ştim că moartea ar putea fi învinsă imprimând în subconştient convingerea tineretii eterne şi a vieţii vesnice. SUBCONŞTIENTUL, ACEASTA PUTERE FĂRĂ DIRECŢIE, EXECUTĂ FĂRĂ SĂ DISCUTE/COMENTEZE ORDINELE PE CARE LE PRIMEŞTE. Lucrând sub direcţia Supraconştientului (Hristos sau Dumnezeu, Spiritul din om) 'reînvierea' corpului se va îndeplini. Omul nu-şi va pierde corpul prin moarte, ci acesta se va transforma în 'corp eteric' aşa cum l-a poetizat Walt Whitman, deoarece Christianismul este fondat pe iertarea păcatelor şi 'pe un mormânt gol'.

Mihaela A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu