Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




vineri, 1 iulie 2011

Chinezii au inaugurat cel mai lung pod din lume amplasat peste un corp de apă



Chinezii au inaugurat cel mai lung pod din lume amplasat peste un corp de apă (VIDEO)

Cel mai lung pod care traversează o mare, măsurând 36,48 de kilometri, a fost inaugurat după patru ani de la începerea construcţiei.

Podul conectează oraşul Qingadao cu zone mai puţin dezvoltate din districtul Huangdao, iar costurile necesare pentru construcţia lui s-au ridicat la aproximativ 2.3 miliarde de dolari.

Autorităţile se aşteaptă ca proiectul să stimuleze dezvoltarea zonei industriale din Huangdao şi să faciliteze creşterea comerţului exterior prin mărirea capacităţii de manipulare din porturi.

Oamenii de afaceri au făcut plângeri referitoare la transporturile actuale pe mare, care nu sunt eficiente şi a căror exploatare depinde de vreme.

Han Shouxin, directorul adjunct al comitetului din administrare a traficului din Quingdao, susţine că podul va micşora distanţa dintre Huangdao şi Quingdao cu 30 de kilometri, reducând şi timpul călătoriei de la peste 40 de minute, la aproximativ 20.

Înainte de finalizarea proiectului, Hangzhou Bay Bridge, care se întindea peste golful Hangzhou a fost considerat cel mai lung pod ce traversează o mare. Însă şi americanii pretind acest titlu, susţinând că acesta ar fi deţinut de Lake Pontchartrain Causeway.

Oficialii din Quingdao au anunţat, de asemenea, finalizarea unui tunel subacvatic de aproximativ 10 kilometri, care să meargă paralel cu podul. Construcţia tunelului costă încă un miliard de dolari.

Inginerii au trecut peste obstacole mari în construirea tunelului, întâmpinând probleme legate de mediul geologic în care trebuia construit tunelul, susţine Zhou Fengjun, academician de la Academia de Inginerie din China. Proiectul poate servi ca model pentru proiectele din ţară care se ocupă de contrucţia tunelelor, adaugă acesta.

Sursa: Xinhua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu