Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




luni, 4 iulie 2011

Dieta cu tărâţe de grâu te scapă de povara kilogramelor.


Slăbeşte şi tu!


Tărâţele au un conţinut bogat în vitamine, în minerale şi în aminoacizi esenţiali

Tărâţele au un conţinut bogat în vitamine, în minerale şi în aminoacizi esenţiali

Fără îndoială, dieta cu tărâţe de grâu este mai puţin cunoscută în rândul persoanelor care vor să scape de povara multor kilograme. Datorită conţinutului bogat în vitamine (betacaroten şi complexul B), în minerale şi în aminoacizi esenţiali, tărâţele de grâu sunt eficiente în tratamentul multor boli întâlnite mai frecvent în secolul nostru, cum ar fi afecţiunile neuro-musculare, cardiace, digestive, reumatice, obezitatea sau anemiile severe.

Avantajele dietei de slăbit

În curele de slăbit, Eugen Giurgiu, doctor în biochimie cu competenţe în fitoterapie şi nutriţie, recomandă dieta cu tărâţe (măcinate fin), care a dat rezultate foarte bune şi în caz de obezitate. Nu există riscuri pentru cei care urmează această cură. Mai mult, dieta cu tărâţe nu creează dependenţă, nu are nici o contraindicaţie pentru copiii obezi, iar efectele ei se menţin pe termen lung.

În faza 1: Pulberea de tărâţe se administrează zilnic, înainte de masă, câte două linguriţe de cinci ori pe zi, vreme de două săptămâni. Tărâţele «îmblânzesc» alimentele care ajung în stomac, uşurând digestia.

Praful de tărâţe se poate adăuga în ceaiuri, în supe, dar temperatura acestora nu trebuie să depăşească 30 de grade, pentru a nu distruge vitaminele. Datorită tărâţelor care sunt foarte săţioase, persoana care urmează cura de slăbit cu tărâţe va mânca mai puţin, menţinându-şi totuşi vigoarea.

În faza a doua: După 15 zile, cine doreşte să slăbească mai repede, va continua cura cu tărâţe înaintea fiecărei mesei, după care va bea câte o cană de ceai verde sau de apă caldă. Astfel, se diluează sucurile gastrice şi dispare senzaţia de foame. În acelaşi timp, pentru a completa doza de calciu, care lipseşte din tărâţe, se recomandă câte două trei porţii de iaurt.

Mai mult, în fiecare săptămână, cel care urmează această dietă va alege o zi când va consuma numai fructe şi legume crude, pentru a completa necesarul de nutrienţi. În acest caz, banana trebuie să ţină loc de aperitiv.

După cină, în mod obligatoriu, se beau câte două ceaiuri fierbinţi: de tei, de soc sau de ceai verde, care ajută la arderea caloriilor. Cine doreşte se poate îndulci cu două linguriţe de miere pe zi. Dieta cu tărâţe de grâu trebuie continuată timp de 30 de zile, iar rezultatele nu se lasă aşteptate.

Liliana Ivan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu