Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




joi, 23 iunie 2011

Sunt vedetă!


Descriere:
Bună ziua! M-am născut pe 21 mai 2009, în Belgia, la ora 7,30 dimineaţa şi am avut 3100gr şi 49 cm. Pe 21 ianuarie, împlinesc 8 luni. Sunt primul copil al familiei!
Într-o noapte am dormit atât de bine şi ştiţi de ce? Pentru că am dormit cu mami şi cu tati meu în pat!
De ceva timp, mami mă duce la creşă şi mie nu îmi place deloc. Ca să îi arăt mamei că nu îmi place acolo, când m-a luat tanti aia în braţe şi am văzut că mami pleacă... m-am pus pe un jelit... şi printre sughiţuri mă întrebam: unde s-o fi ducând ea la ora aia, de a trebuit să mă lase la o străină în braţe? M-a lăsat trei ore acolo şi când s-a întors să mă ia, aceeaşi jale mare. Nu am putut dormi deloc dar am mâncat, că îmi era foame şi îmi spunea tanti aia că dacă mănânc, mă fac repede mare. Acum, că sunt cu mami, am adormit atunci când m-a pus în căruţ. Ce bine îmi pare că merg acasă şi am să fiu şi cu tati meu! Dar sunt şmecher - când să mă pună mami din căruţ, în pat, m-am trezit şi... eram freşh! Am mai stat treaz o oră şi ceva că vroiam să am activitate, apoi m-am culcai iar! Mă topeam de somn! Şi am dormit doar o jumătate de oră... Aşa fac copiii deştepţi - dorm o jumătate de oră, cât alţii în trei ore...
Într-o seară am mers cu părinţii la doamna doctor să mă controleze. Ştiţi cât am? 8,200 kg şi 73 cm. Pentru vârsta mea sunt un lungan, dolofan. Părinţii mei mă iubesc foarte mult. Mami îmi zice mereu că sunt un scump, şi-i vine sa mă halească. Să mă vezi cum "vorbesc"... şi ce ţipete scot!!! Sunt de de comă! Una peste alta, sunt un băieţel cuminte şi sănătos. Îi ascult pe mami şi pe tati. Îi iubesc foarte mult şi ei mă iubesc pe mine foarte, foarte mult. Sunt un mâncăcios şi un alintat. Pentru că toata lumea mă ia în braţe la primul scâncet pe care îl scot, am descoperit că îi pot şantaja cum vreau eu şi aşa reuşesc să obţin totdeauna ce îmi doresc. Nu suport să stau singurel în pătuţ şi mă enervez teribil atunci când trebuie să mă îmbrace pentru a ieşi la plimbare. Îmi plac plimbările în parc, dimineaţa şi momentele în care tati, mami şi buni (fiind în vizită la noi), stau cu mine la taclale.

Sunt foarte sociabil şi comunicativ şi am simţul umorului foooarte bine dezvoltat. Râd aproape tot timpul şi plâng doar când am ceva motive întemeiate: mi-e foame, sunt obosit sau pur şi simplu vreau la mama în braţe, dar cel mai mult plâng când mă duce mama la creşă, pentru că nu îmi place să stau fără ea. Seara - în special - îmi place să fac băiţă. Şi încă ceva: sunt foarte curios şi îmi place să-mi bag năsucul peste tot, sunt cel mai activ copil. În fiecare zi ies afară cu căruciorul şi privesc pomii, florile, lumea. Abia aştept să pot alerga prin toată curtea aceasta mare.
Mi-a părut bine de cunoştinţă şi să auzim numai de bine! Hai, salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu