Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




luni, 21 februarie 2011

Suntem apţi de iubire!

Ninge cu flori de dor în grădina sufletului, dar frigul durerii de singurătate alungă bucuria în speranţe şi dor. Zăpada inimii a înfrigurat şi astăzi aşteptarea şi nădejdea. În timpul orfan de iubire strigă doar lacrima şi tăcerea şi... un telefon. Dar, de cele mai multe ori, Dumnezeu are pregătite, pentru fiecare dintre noi, alte planuri decât cele ale părinţilor sau chiar ale noastre. Trăim cu iluzia că doar de noi depinde să reuşim, că este suficient să avem o diplomă importantă, condiţii materiale care să ne asigure bunăstarea şi independenţa, părinţi devotaţi, prieteni influenţi şi drumul nostru spre culmea gloriei va fi presărat doar cu flori. Nimic mai fals! Asfaltul perfect al autostrăzii succesului, coboară uneori foarte abrupt în noroiul adânc al unui drum de neînţeles pentru cei care îşi privesc descumpăniţi picioarele învinse de paşii chinuiţi ai eşecului. Fiecare clipă a vieţii noastre este îngăduită şi ocrotită doar de Dumnezeu. Doar EL rânduieşte rosturile noastre. Restul e doar iluzie!
Aş vrea să mă scutur de trecut, ca atunci când pământul se scutură de cutremur.
Toată viaţa am alergat după noroc şi ghinionul a fugit după mine şi a pus de mai multe ori mâna pe mine. Doar când m-am căsătorit am avut noroc, dar când îmi era mai bine, m-a trântit de nu m-am văzut! Şi acum la anii ăştia... mă aflu în aceeaşi alergătură de-a prinselea, iar norocul, departe de a obosi, e tot mai sprinten!
Dumnezeu a avut la îndemână candoarea argintului, puritatea aurului, tăria diamantului, dar ne-a zămislit din lut! EL nu ne-a vrut doar candizi, sau puri, sau invulnerabili, ci iubitori, iar această calitate numai în strălucirea lutului era conţinută şi, astfel am devenit apţi de iubire, iar prin iubire suntem victorioşi asupra destinului. Iubirea compensează în lăuntrul nostru înfrângerile la care legile nescrise ne supun. Ce puternici ne-ai facut, Doamne!
Viaţa este un câmp de bătălie! Dacă ai o strategie, câştigi repede bătălia oricât de mare ar fi duşmanul. Dar, eu am copii, nu sunt singură! Nu recunoştiinţa lor o aştept, ci poate soluţia, sfatul salvator care să mă facă să mă privesc dimineaţa în oglindă, fără să-mi fie ruşine de cea pe care o văd!



4 comentarii:

  1. Bună Ziua ! Doamnei Dulcinea !
    ~
    Eu ... v-am răspuns, indirect, la mine !
    Acum, m-am uitat MAI ATENT şi ... v-aţi eliminat unul dintre Bloguri !!! ???
    Iar pe coloana Gadget ... aveţi foarte puţine, din cele văzute de mine ... RECENT !
    În primul rând, NU mai "urmăriţi ... pe NIMENI !"
    Chiar aşa de rău v-aţi supărat ?
    Ce contează că nu vine nimeni să comenteze ? Aceste 3 Bloguri ALE DVS. ... sunt oricum DE SUFLET !!!
    ~
    Mai sus ... aţi afirmat:

    ["Aş vrea să mă scutur de trecut, ca atunci când pământul se scutură de cutremur."]

    Eu personal, PENTRU MINE, nu cred că aceasta ar fi o soluţie ! Chiar, nu este indicat ... SĂ ANULĂM "Trecutul", căci ... nu am mai exista ! Trecutul însă, pentru a fi ... "uitat", trebuie ASUMAT !! (Cam atât !)
    ~
    Pentru că tot aţi făcut CURĂŢENIE pe coloana Gadget, vă sfătuiesc (dvs. însă ŞTIŢI CEL MAI BINE !) să vă înscrieţi blogurile pe ZeList şi apoi ... mai vorbim !
    De asemenea, pentru a PRIMI ceva, orice (de exemplu ... Comentarii !), trebuie ca mai întâi ... să DAI acel ceva (Comentarii) la "alţii", cu insistenţă, dar din Inimă. Legea Comentariilor este greu de "ţinut" ! În general, un comment trebuie să FIE ÎN TEMA articolului CITIT cu atenţie ! Să fie sincer şi ... nu prea lung, dar ... nici prea scurt ! Este bine să nu vă grăbiţi şi, să introduceţi diacritice ŞI ÎN COMMENTARII ! Este o dovadă în plus, de respect ... reciproc !
    Comentariul dvs. TREBUIE însoţit de AVATAR !
    Altfel, CUM să vă ţină minte "Lumea" ?
    Dumneavoastră ... NU AVEŢI AVATAR !!!
    Avatarul este "o POZĂ" care să vă reprezinte ... tot timpul. Poate fi absolut orice. Este bine să-l păstraţi CONSTANT, să nu vi-l schimbaţi !
    Altă Condiţie pentru a primi comentarii, ESTE aceea de A RĂSPUNDE ÎNTOTDEAUNA la comentariile primite ! În ACEST sens, vă recomand ... "moderarea Comentariilor" ! În acest fel, comentarii injurioase, laşe, josnice, "glumeţe", ANONIME ... pot fi evitate ! Cele care nu prea sunt "în temă" ... le lăsaţi să treacă ! nu ştii niciodată ... când ai nevoie de ele.
    ~
    Vă rog: faceţi repede (sau RE faceţi !) o listă de minim 5-7 Bloguri care vă sunt pe plac ! În felul ăsta, veţi şti ... când intră articole noi, UNDE PUTEŢI COMENTA ! Mai faceţi încă o listă de link-uri (cu NUME: Aura, Gigel, ... Cornelius ... etc.). Să aibe ceva mai mult de 15-21 de "adrese" către Bloguri CARE VĂ INTERESEAZĂ ! Încercaţi să comentaţi ŞI ACOLO !!!
    ~
    De asemenea OFERIŢI pe blogurile dvs. posibilitatea ca acei care VĂ Vizitează, ... SĂ REVINĂ ! Aceasta depinde NUMAI de dumneavoastră: trebuie să vă păstraţi naturaleţea, sinceritatea, CREZUL, interesele ... fără să obosiţi ... pe NIMENI !
    Articolele dvs. să VĂ REPREZINTE ... cât mai mult, chiar dacă veţi "sări" ... de la teme de bucătărie, la ... religie, politică, POEZIE şi altele !
    ~
    Mai vorbim !
    Ţineţi cont de asemenea că ... bloggerii (deci şi dvs. !) au timpul drămuit !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun !
    Am aflat că NU aveţi moderare la Comentariile primite ! În felul ăsta NU VEŢI AFLA decât foarte târziu, despre existenţa unui comentariu, făcut de cineva ... la un articol mai vechi ! Este posibil, ca ... pentru "cineva ... OARECARE", acest Blog, "stilul" în care este "Construit" ... să-l îndemne CĂTRE postări mai vechi, deci ... vă recomand Moderarea Comentariilor Primite !
    Răspunsurile la commenturi se pot "aplica" în două feluri:
    *- Atunci când VĂ CONECTAŢI, prima dată va apare: "Tabloul de Bord" ! La rubrica "Gestionaţi Blogurile", vă va apare în CLAR, câte comentarii aveţi de moderat şi ... la care din cele 3 Bloguri, pe care le-aţi păstrat ! Daţi Clik, CITIŢI, eventual ... verificaţi "adresa" celui care v-a comentat, după care aveţi 3 posibilităţi de moderare: Publicaţi, Spam sau Ştergere ! Pentru a putea face una din cele 3 (pe care aţi ales-o), mai întâi ... daţi clik în pătrăţelul mic, aflat în dreptul ACELUI comentariu, apoi ... clik pe ... Publicaţi (dacă este un comment BUN ! Fără înjurături, jigniri etc. ...).
    *- Cealaltă posibilitate, vă este oferită de "poşta email, Y!M, sau Gmail, Google).
    ~
    Am mai observat că NU SUNTEŢI pe ORA ... Bucureşti ! Aveţi "ceasul" ... cu 10 ore ÎN URMĂ ! Adică, în acest moment ... vă aflaţi undeva prin SUA ori Canada !
    ~
    NU UITAŢI:
    puneţi-vă neapărat AVATAR !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Viaţa este un câmp de bătălie!" mi-a placut enorm

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, domnul Cornelius pentru comentarii si sfaturile pe care mi le dati! Voi incerca sa ma conformez, insa nu ma prea pricep...

    Multumesc pentru trecere si comentariu, Rafael!
    Va mai astept!

    RăspundețiȘtergere