Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




duminică, 20 februarie 2011



Bucurati-va cu mine - SUNT SOACRĂ MARE!



Ioana şi Eugen la Sfatul Popular


Dupa semnarea actului de casatorie. De la stinga la dreapta: nasul, Ioana, Eugen, nasa.


Emotii mari!


Eugen foarte fericit alaturi de aleasa inimii.


De la stinga la dreapta: Peter, Adriana (in spatele lui), Cristina cu Sander, Eugen, Ioana, Daniea, Nucu, iar in fata - Georgeta, soacra mare si Andrei, nepotul ei.


Familia NEDELCU Eugen şi NEDELCU Ioana - फोअरते fericiţi!

Le dorim CASĂ DE PIATRĂ!


O zi fericită!


În curtea unde a copilărit mireasa. In mijloc: Andrei, Eugen şi mama lui - Georgeta.


De la stânga la dreapta: Georgeta - mama ginerelui, Mioara - mama miresei şi Ioana.


La cununia religioasă, la Catedrala din Buzău.


De la dreapta la stânga: Mioara - mama miresei, Georgeta - mama ginerelui, Cristina (nepoata Georgetei) si Peter din Belgia.


Momentul în care se pun vereghetele pe degetul mirilor.


Mirii înconjuraţi de naşi.


Cel mai frumos moment din viaţa unui om! Le dorim să fie fericiţi până la adânci bătrâneţi!


Nunta a avut loc la 30 km. de Buzău, într-un decor mirific. Mirii sunt foarte fericiţi.


Doi copii frumoşi şi fericiţi!


Aici a avut loc evenimentul - nunta lui Eugen cu Ioana - 11 Septembrie 2010


Localul arată superb!


Primul dans al mirilor.


Eu dansând cu fiul meu cel mare - Nucu.


Eu impreuna cu fiul meu cel mic - Eugen (mirele)
.


Daniela - nora mea şi soţia lui Nucu, dansând cu fiul lor - Andrei.


Doi fraţi, doi copii minunaţi! - Nucu si Eugen - copiii mei.

O mama fericita si doi copii minunati!

De la stinga la dreapta: Nucu - fiul meu cel mare, Dani - sotia lui Nucu, Ioana - nora mea cea mica, Eugen, sotul Ioanei si eu - o mama fericita alturi de copii ei.

Daniela Condurache a cântat la nunta lui Eugen şi a Ioanei

Ioana e fericită!

Aşteptând să taie tortul.

Privind artificiile multicolore.

Doi copii fericiti! Le doresc viata lunga si fericita!


Toate florile din lume pentru cei mai fericiţi copii: Ioana şi Eugen NEDELCU!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu