Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




luni, 21 februarie 2011


Beti cu mine o cafea?


Dulce ori amara, cu lapte sau nu, aburinda sau rece innunda cu placere cana de dimineata si ineaca simturile noastre intr-un val de aroma placuta. Cafeaua de dimineata a trecut de la o licoare cu care ne astamparam setea si capatam un strop de energie la o traditie in sine. Cafeaua de dimineata se cere servita ca la carte. Cu putin sau mai mult lapte, in functie de gust, cu paine si gem sau marmelda pe un platou, de pe masuta mica, de pe terasa, de unde sa poti admira cerul albstru, norisorii mici si sa simti vantul cum iti gadila pielea dezgolita.
Abia atunci cafeaua iti trezeste simturile. Devine un fel de hrana a zeilor. O hrana pe care daca nu o servestia sa cum trebuie o strici. Potenteaza-i arma cu lapte degresat, eventual jumatate lapte si respectiv jumatate cafea pentru mai multe vitamine in cana de dimineata, fara prajiturele, fara fursecuri pline doldora de ciocolata, fara linguri multe cu zahar rafinat, doar un strop de zahar sau miere, fara frisca vegetala, fara siropuri si alte chimicale. Poate doar o felie de paine prajita si putin de gem de fructe de padure sau marmelda. Asta da combinatie. Si nu serviti cafeaua oricum, in graba. Acordati-i cafelei acele momente magice, in care antioxidantii din ea navalesc corpul uman. Bucurati-va de fiecare strop, soriti-o incet, analizati-i aroma. Si nu in ultimul rand, rezumati-va doar la una-doua cesti pe zi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu