Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




vineri, 9 februarie 2018

Despre sufletul bărbatului...

Sufletul masculin – este tot ceea ce credeai că știi, dar de fapt e ceea ce nu ai știut niciodată. ( David Tumarinson)

Multi au scris despre sufletul femeii. Dar despre sufletul bărbatului, sensibil şi cald, nu prea s-a scris.
Da, dragele mele, au şi ei un suflet şi vor să fie iubiţi.
Şi el se simte de multe ori singur şi rănit, mai ales atunci când îi întorci spatele şi îi spui „Adio”. Sufletul unui bărbat ar vrea să fie îmbrăţişat, încurajat, alintat, la fel ca şi al unei femei. Îşi doreşte să se trezească lângă femeia iubită, să-i asculte respiraţia. Şi el poate iubi sincer şi din toată inima. Dacă lângă un bărbat este o femeie calmă, înţeleaptă, sufletul lui se va destăinui fără teamă, îşi va spune toată durerea.
Şi sufletul unui bărbat suferă în singurătate. Şi el are nevoie uneori de mangâiere, nu de sex, de o vorbă bună, de înţelegere, nu de reproşuri, de încurajări, de iubire.
Sunt şi bărbaţi, lângă care îţi poţi da seama că nimic nu e întâmplător şi că meriţi să fii iubită aşa cum nici nu îţi poţi imaginat. Poate fi tandru, acordându-ţi toată atenţia de care ai nevoie, poate fi grijuliu, răbdător, iubitor, dacă şi tu ai aceleaşi sentimente faţă de el. Există şi bărbaţi care ştiu ce vor, care îşi asumă responsabilitatea, care ştiu să iubească sincer. Când vorbele se transformă în fapte, îţi vei da seama ce fel de bărbat ai lângă tine. Cu un asemenea bărbat poţi trece şi prin foc. Lângă un bărbat ale cărui vorbe se transformă în fapte, să tot trăieşti!
Vă doresc să aveţi parte de sănătate, dragoste şi linişte, cu vârf şi îndesat, fiindcă le meritaţi din plin! Doar continuaţi să luptaţi.
Vă doresc să fiţi fericiţi alături de femeia iubită, să fiţi sănătoşi, să aveţi atâţia bani câte gânduri, zi de zi. Vă doresc să găsiţi puterea să renunţaţi la ceea ce nu vă face bine, pentru că puteţi face asta. Sper să vă iasă ceea ce v-aţi pus în gând să faceţi. Să fiţi iubiţi!