Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă: ''Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




joi, 21 iulie 2011

Noua modă în Japonia: hainele cu aer condiţionat inclus!

Noua modă în Japonia: hainele cu aer condiţionat inclus! (VIDEO)

Japonezii recurg la metode inedite, dar eficiente pentru a se proteja de căldură. Soluţia pentru zilele toride vine din partea companiei Kuchofuku Co. Ltd, a cărui nume se traduce "haine cu aer condiţionat". Aceştia au primit în ultima vreme o mulţime de comenzi pentru obiectele vestimentare cu aer conditionat.

În Japonia, canicula a devenit de nesuportat, mai ales din cauza restricţiilor impuse de guvern în ceea ce priveşte cosumul de energie electrică şi implicit a funcţionării aerului condiţionat. Tocmai de aceea, majoritatea persoanelor s-au arătat încântate de noua invenţie, chiar dacă sacoul prevăzut cu două ventilatoare nu are un aspect modern.

Aşa se face că acum, aproape 1.000 de companii din Japonia, inclusiv cele din industria auto, cea constructoare sau alimentară au comandat "haine cu aer condiţionat".

Imposibilitatea de a folosi aparatele de aer condiţionat a făcut ca anul acesta importurile de ventilatoare în Tokyo să înregistreze un număr record în luna mai, când s-au comandat cu peste 70% mai multe ca în anul anterior.

Ventilatoarele din haina Kuchofuku sunt conectate la o baterie de tip litiu-ion care printr-o singură încărcare le fac să funcţioneze până la 11 ore. În plus, preşedintele companiei, Hiroshi Ichigaya, susţine că sistemul consumă doar o mică parte din energia electrică pe care ar consuma-o în mod normal un aparat de aer condiţionat.

Până la 20 de litri de aer pe secundă circulă în interiorul sacolului, ieşind apoi prin guler şi manşete, răcorind purtătorul.

Ideea i-a venit lui Hiroshi Ichigaya, care a lucrat timp de două decenii la Sony ca inginer, atunci când încerca să realizeze un aparat de aer condiţionat care să folosească puţină energie electrică. Ichigaya a realizat că nu este necesar să răcească o întreagă cameră, atâta timp cât oamenii sunt răcoriţi.

Hainele Kuchofuku au fost lansate pentru prima dată în 2004, iar până de curând comenzile veneau doar din partea marilor fabrici şi şantiere. Recent, compania a început să primescă comenzi în număr mare de la oameni care doresc că poarte hainele la birou sau acasă.

Preţul unei jachete Kuchofuku standard, începe de de 11.000 yeni (415 RON) şi poate creşte în funcţie de dotări.

De curând un oficial guvernamental a abordat compania pentru a cumpăra o jumătate de milion de jachete, dar Ichigaya a trebuit să refuze comanda, deoarece intreprinderea nu a reuţit să crească producţia în timp util pentru a putea răspunde cererii.

Compania va vinde un total de 40.000 de jachete şi alte produse de răcire in acest an, un număr dublu faţă de anul trecut, Ichigaya adăugând că ar putea vinde chiar 80.000 de produse, dar că nu are o capacitate de producţie suficient de mare pentru a putea răspunde tuturor comenzilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu