Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




sâmbătă, 16 iulie 2011

Cătălina Florina Florescu - Lansare de carte: “Inventing me: Exerciţii de re-trăit“

Cartea “Inventing me: Exerciţii de re-trăit“, lansată mâine la Biblioteca “Aman”

Sala “Nicolae Romanescu” din cadrul Bibliotecii Judeţene “Alexandru şi Aristia Aman”, a găzduit astăzi, 15 iulie 2011, lansarea cărţii: “Inventing me: Exerciţii de re-trăit“, scrisă de Cătălina Florina Florescu, profesor dr. în Literatură Comparată la Institute of Tehnology New Jersey, SUA.

Născută la Măcin, Tulcea, Cătălina Florina Florescu a absolvit Facultatea de Litere din Bucureşti în 1998.

În 2003 a obţinut masteratul în Literatura Comparată de la Purdue University, SUA.

În 2007, aceeaşi universitate i-a acordat titul de doctor în Literatura comparată. A predat la Purdue University, Rutgers University, St.Peter’s College.

În momentul de faţă este cadru didactic la Stevens Institute of Technology in New Jersey, SUA. Aici predă cursuri despre arta scrisului şi a conversaţiei. În martie 2011, Cambridge ScholarPublishing i-a publicat prima carte de critică, Transacting Sites of the Liminal Bodily Spaces.

A scris şi două piese de teatru, Transitional Object şi Three as in Tri-Angle or the After-tastes of Life. Pentru calitatea muncii depuse, a fost onorată cu distincţii precum “The Puskas Memorial Fellowship” şi “Purdue Research Foundation Grant”.

Are un fellowshipoferit de Modern Language Assosiaction of America, unde a fost rugată să indexeze articole relevante despre viaţa trecută şi actuală a literaturii şi culturii române.

Într-o zi de vineri, în care soarele dogorea peste pământul oraşului Craiova - de ţi se lipea cămaşa pe tine - un eveniment literar a pus în mişcare zeci de oameni. Mişcările rectilinii şi unifome au ghidat paşii către Biblioteca Judeţeană ,,Theodor şi Aristiţa Aman”, unde, scriitorul şi-a dat întâlnire cu sufletul, pentru a păşi pe treptele abrupte ale discursului scriitoricesc.

Inconfortul pe care mi l-a creat căldura toridă de afară, a fost răscumpărat de întâlnirea cu prietenii mei, scriitorii.

Am făcut cunoştinţă la această lansare de carte cu scriitoarea Cătălina Florina Florescu, o persoană aparent firavă şi sensibilă. Ascultând-o povestind despre viaţa ei pusă în paginile acestei cărţi - ,,Inventing me: Exerciţii de re-trăit“, nu poţi să nu o îndrăgeşti. Este suficient să citeşti această carte, pentru a te bucura de sensibilitatea şi talentul autoarei.

Dacă suntem aici împreună, ca să vorbim despre unele lucruri care ne interesează pe toţi, înseamnă că avem ceva în comun.

Moderatorul acestui eveniment a fost doamna Traşcă Nicoleta, purtătoarea de cuvânt a Bibliotecii Alexandru şi Aristia Aman din Craiova, care a luat cuvântul în deschiderea acestui eveniment.

La eveniment au participa invitaţi de seamă precum: Dan Ionescu, redactor la Editura Scrisul Românesc; scriitor N.N. Negulescu, director Revista de Cultură Universală Constelaţii Diamantine - cel care a făcut şi prefaţa cărţii; Marian Malciu - scriitor şi poet din Slatina, Georgeta Nedelcu - scriitoare şi poetă din Craiova şi mulţi alţii.

A fost de faţă presa locală, radioul şi televiziunile locale.

Fotografiile vorbes de la sine!

































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu