Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




duminică, 26 iunie 2011

Ce trebuie sa stie fiecare femeie!

(Din experienta unei octogenare)


O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
Suficienti bani in contul ei ca sa se poata muta sau inchiria o locuinta, chiar daca ea nu vrea niciodata asta.....sau nu este nevoita sa faca asta


O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
ceva pentru imbracat care sa fie perfect pentru servici sau pentru o intalnire cu cineva "visat" si care trebuie sa fie gata intr-o ora.


O FEMEIE TREBUIE SA AIBA

o tinerete pe care sa o lase multumita in urma


O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
un trecut suficient de "suculent", pe care il va putea povesti cind va fi batrina


O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
un set de surubelnite, o masina de gaurit si un sutien negru de dantela.....


O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
o prietena/prieten care sa o faca intotdeauna sa rida.......si una care sa o lase sa plinga


O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
o piesa de mobila buna care sa nu fi fost proprietatea nimanui din familia ei.


O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
8 farfurii care sa se asorteze, pahare cu picior pentru vin si o reteta de mincare care ii va face pe musafiri sa se simta onorati


O FEMEIE TREBUIE SA AIBA
sentimentul de control asupra destinului ei


O FEMEIE TREBUIE SASTIE
Cum sa "cada" in iubire fara sa se piarda.


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
Cum sa paraseasca un servici, sa intrerupa o dragoste si sa se confrunte cu o prietena, fara sa intrerupa prietenia.


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
cind poate sa insiste mai tare.......si cind trebuie sa plece.


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
ca nu poate schimba lungimea picioarelor, latimea soldurilor sau natura parintilor sai.


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
Ca, poate nu a fost perfecta copilaria ei, dar ca s-a terminat...


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
ce trebuie sa faca, sau sa nu faca, pentru a fi iubita mai mult...


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
Cum sa traiasca singura......chiar daca ei nu-i place asta...


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
Pe cine sa creada, pe cine sa nu creada, si de ce ea nu trebuie sa ia asta ca pe o ofensa personala......


FIECARE FEMEIE TREBUIE SA STIE
Ce poate sau ce nu poate indeplini intr-o zi, intr-o luna.....si intr-un an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu