Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




duminică, 26 iunie 2011

Azi noapte am facut dragoste


Ma intilnesc cu un ptrieten pe care nu-l vazusem de o jumatate de ani si iata ce imi povesteste:,,M-a epuizat nenorocita… am cunoscut-o luni, la un prieten, nu mai stia cum sa scape de ea। Saracul de el, era distrus! Arata ca dupa un accident de masina. Si el o cunostea de cateva zile, dar i-a fost de ajuns. A fost aproape sa-l distruga, a scapat de ea cu greu. A... si el a cunoscut-o de la alt prieten… N-a fost dragoste la prima vedere। La inceput am incercat s-o refuz, sa ma eschivez elegant, sa scap de ea, simteam ca nu e ce-mi trebuie. Dar… moale ca orice barbat, i-am cedat. Luni s-a auto-invitat la mine, ne-am iubit putin dar pana la urma am reusit s-o trimit la ea, unde-o fi asta nu stiu… dar credeam c-a plecat de tot. Ieri pe zi a revenit। Insistenta nenorocita!… N-am mai putut sa ies din casa, nici la piata n-a fost cu putinta sa mai ajung… in pat,... doar in pat,... iar in pat,… dar am facut fata, m-am luptat cu ea, am refuzat cat am putut, dar… Azi-noapte insa… am facut dragoste cu ea fara oprire। Am transpirat ca un nebun, nu m-a lasat nici macar o secunda, am dat din maini si din picioare toata noaptea, simteam ca-mi ard plamanii, ca-mi ia foc pielea, am incercat sa ma ridic din pat de cateva ori insa, de fiecare data, m-a trantit la loc in asternutul ud si m-a lasat acolo, sleit. Eu am crezut ca e un agatament de o seara… stiti cum e, te cunosti cu ea, stati putin de vorba, se baga in seama si vine pana la tine, va tavaliti o noapte si dimineata dispare ca si cand n-a fost niciodata pe-acolo. Asta am sperat si eu, cand ma trezesc in dimineata asta n-o sa mai fie acolo, c-o sa fie plecata, ca n-o s-o mai vad in viata mea... Ei as! Asta cauta relatie! Si cand am vazut-o dimineata, peste mine in pat, m-au luat nervii si am intrebat-o:

- Cum te cheama, fa?!

- Gripa, iubitule!

De doua zile nu mai sunt om, m-a nenorocit gripa asta! Am crezut ca nu scap de noaptea asta… 41 febra, indopat cu medicamente din unghii si pana-n ultimul fir de par, chemat Salvarea de 2 ori, tremurat ca varga sub 3 plapumi puse degeaba una peste cealalta… speram ca macar in dimineata asta sa fie mai bine dar... Sunt praf!"

Voua va doresc sa fiti sanatosi! Georgeta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu