Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




joi, 23 iunie 2011

Ai nostri ca brazii


s-au verificat toate actele pe fostii trei ani pe care am fost primar” - Marian Vanghelie

A garanta proprietatea inseamna a limita dreptul omului asupra proprietatii lui ” - Ion Iliescu

Doar prin hazardul inconstient social nu se putea ajunge in sfere atat de aureolate si in plan financiar” - Cornel Dinu

Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informatii din lume - stie tot, chiar si-un fir de par” - Gigi Becali

Omul este o persoana umana” - Gheorghe Hagi

Decesul i se poate intampla oricui” - Adrian Nastase

Isus Cristos s-a nascut intr-o pestera foarte modesta” - Teoctist

Domnul Ion Cristoiu a spus despre mine ca sunt corupt pe vremea cand nu eram, in

1993″ - Viorel Hrebenciuc

Sunt oameni care nu poti sa le bagi lucrurile in cap nici cu forcepsul” - Loredana Groza

Nevasta-mea este o femeie care, oricate greseli as face, tot o iubesc” - Vali Vijelie

Pe la voi prin Chisinau trece Volga, nu ? Cum ? Nu mai trece ?” - Loredana Groza

Exista aici, in aceasta sala, tineri care au murit in revolutia din decembrie 1989″ - Viorel Catarama

Domnule presedinte, noi n-am facut nimic, cartela e acolo, in banca, voteaza de una singura. Uitati-va. Noi nu avem nicio vina aici” - Attila Verestoy

Eu prin presupuneri deduc” - Gheorghe Stefan

M-am certat cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat. In schimb Marian Iancu e obraznic si umbla cu tot felul de jargoane care nu e bine sa le dai la presa” - Gigi Becali

Dom’le, eu muncesc 24 ore pe zi, iar uneori chiar si noaptea” - Dumitru Dragomir

Acel tanar care s-a transformat in trei sute este vorba de unul singur” - Marian Vanghelie

Primul rezultat notabil al acestor doi ani este ca inca mai guvernam” - Adrian Nastase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu