Dragii mei,


"Nu voi fi un om obisnuit, pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar." - Peter O'Toole


MOTTOUL după care mă ghidez în viaţă:,,Păşeşte drept înainte şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigură că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru aţi răsplăti îndrăzneala,, (Regina Izabela)


Sunteţi curioşi să mă cunoaşteţi pentru a şti cu cine staţi de vorbă, pe cine vizitaţi şi ce am de spus, de oferit şi cu ce vă pot impresiona... Evident, sunt reacţii fireşti de început.

De când mă ştiu îmi place să scriu şi să citesc, îmi place muzica… Literele se adună pe foaia de hârtie, se grupează şi încep să curgă, se rup în bucăţi, se amestecă cu trăiri, sentimente şi îşi caută drumul spre suflet. Ele sunt o parte din viata mea... M-am aşezat pe marginea mea de vis, în colţul meu de Rai şi am început să scriu cu vorbe rupte din suflet. Sădesc în fiecare zi speranţe în grădina sufletului meu. Le ud cu dragoste şi le stropesc cu raze de dor şi încredere, le protejez pe timp de furtună cu vise, gânduri îndrăzneţe, năzuinţe şi promisiuni ţinute cu dinţii până în ultimele clipe ale vieţii! Las totul să curgă de la sine, iar tot ceea ce am de făcut este să sper că pe harta călătoriei prestabilite, există şi locuri bune, locuri de unde pot aduna cunoştinţe, unde pot lua naştere bunătatea, bunăstarea iar la final să trag linie şi să fiu mulţumită de tot ce am făcut.

Vă aştept cu drag pentru a ne cunoaşte mai bine! Georgeta.




duminică, 20 februarie 2011

În faţa ta nu îngenunchez – de Georgeta Nedelcu


,,Decât o iubire cu de-a sila, mai bine o renunţare demnă"
(Georgeta NEDELCU)



Eu te-am iubit şi încă te iubesc
Da-n faţa ta nu-ngenunchez, să ştii.
Aş vrea să mă iubeşti, asta-mi doresc
Şi-o viaţă-alăturea, aş vrea să-mi fii.

Ca şi femeia, bărbatu-i taină-adâncă,
Sufletul meu, ades l-ai zdruncinat.
Iubirea, dorul
tău azi îl încântă,
Visând la chipul tău imaculat.

Zilnic aduci în ochii mei, lumină
Ca perină, noaptea sub cap mi-aşez,
Cu plecăciune fruntea mea se-nclină
La tine, dragul meu, când te visez.

În faţa ta nu-ngenunchez, iubire
De vrei acum să pleci, nu te-oi opri.
Te voi păstra, precum o amintire,
Însă te-aştept cu drag, oricând să vii.

Mă pierd de-atâtea ori în ochii tăi...
Domnul, să-ţi lumineze mereu calea!
Nu îmi doresc decât să vii-napoi...
Căci fără tine mă cuprinde jalea.

Privind în jur, totul e cenuşiu...
Sunt tristă când lipseşti, dar n-am să plâng.
Mi-e dor de tine, sufletul e pustiu,
Aş vrea degrabă la tine să ajung!

Mi-ai picurat stropi de iubire-n sânge
Dorul de tine iată, m-a ajuns
Să te iubesc, o viaţă nu-mi ajunge.
Mi-eşti drag şi-n inimă tu mi-ai pătruns.

Cutreieri somnul şi-mi aduci plăcerea,
Stârneşti furori în juru-ţi cu-o privire.
Din suflet eu am alungat durerea,
Dar... tu de ce m-ai părăsit, iubire?

În faţa ta nu-ngenunchez, să ştii
Cu toate că în lipsa ta mi-e greu
Însă-mi doresc atât de mult să vii...
Te-oi adora... te-oi aştepta mereu!

Craiova Martie 2000

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu